Saswerk

Werken aan een mooiere wereld   Een identiteit creëren voor je eigen bedrijf is een uitdaging. Hier stel ik mijzelf de vragen die ik aan mijn klanten stel: waarom doe je wat je doet, en hoe wil je dat doen? Wat is de motivatie, de urgentie? Ik

0

La Place

Love at first bite!   Het fonkel nieuwe concept van La Place draait om een eigentijdse focus op ‘All day good food fast’. Lekker, goed en vers eten waarbij de nadruk ligt op smaak en zintuigelijke verleiding, snelheid en gemak. Het concept biedt volop ruimte voor de

0

De Bijenkorf

World of brands   Het doel van de opdracht was het enige premium warenhuis in Nederland opnieuw begeerlijk maken. De kern terugvinden, de nieuwe ambitie visualiseren en een duurzame grafische identiteit ontwikkelen voor de luxe retailer. De hexagoon (onderdeel van het logo) is tot leven gebracht, en

0

Coco & Sebas

Celebrate every moment!   Coco & Sebas verkopen de meest luxe en verfijnde chocoladeproducten op basis van topkwaliteit, duurzame cacao, onderscheidend en stijlvol verpakt. Unieke vormen en elk seizoen weer verrassende cadeaus. Die verrassing wilden C&S ook in de winkel terugvinden. In de veelheid van uniforme verpakkingen,

0

ABC Libanon

Parijs van het Oosten   Voor het premium warenhuis ABC in Libanon is een identiteit ontwikkeld passend bij de nieuwe strategie van de “nr 1 shopping & lifestyle destination of Lebanon”. Het bestaande logo is niet aangepast, maar vanuit de kernelementen van het merk zijn een verpakkingslijn,

0

Hema

Oer-hollandse sympathie   Het sympathiekste merk van Nederland heeft zijn positie in de markt aangescherpt. De missie “een beter dagelijks leven in een mooiere wereld” vertaalt zich ook in de fotografie en tekst van de instore communicatie die je langs de producten van de Hema navigeert. Echt

0

Pizza Project

The fun factor   Een jonge en ambitieuze startup had een flexibele identiteit nodig die meegroeit met hun ontwikkeling. Van beginnend catering bedrijf naar iets wat in de toekomst uit kan groeien. Na een gezamenlijk  strategie- en positionerings- traject waar het fundament van het merk werd vastgelegd,

0

Jumbo Foodmarkt

Make it, take it, eat it   Met Foodmarkt hebben we een ongeëvenaarde food experience voor Jumbo gecreëerd (de nr. 2 supermarkt in Nederland). Een familiebedrijf met meer dan 650 winkels. Er is een nieuwe omgeving gecreëerd om tegemoet te komen aan de moderne behoeften van de

0

Y-Yogurt

Happy go lucky   Yoghurt als een gezonde én lekkere propositie; ambachtelijk gemaakt, vers getapt in de winkel, een wat lobbige yoghurt met telkens wisselende seizoens-toppings. Een premium food- serviceconcept, waarbij de goede zorg voor de dieren tot uiting komt in een goed eindproduct – “Happy cows

0

Vifit

Stopping power   Vifit is een drinkyoghurt voor het versterken van de natuurlijke weerstand. Een aangescherpte positionering vroeg om een nieuwe verpakking. Meer gericht op gezondheid en minder op ongecompliceerd genieten. Een restyling die benadrukt dat Vifit de 'baseline' in je hectische dagelijks leven is. Voel je

0