Pingwin

Easy to follow   Voor het online marketing bureau Pingwin is een identiteit ontwikkeld, waarbij er een andere invalshoek gevonden is dan de technische. De vaak moeilijke begrippen zijn voorzien van unieke illustraties om de website toegankelijk te maken. In combinatie met de heldere teksten en het blonde

0

Woolworth

Being a leader in Australia   De grootste supermarkt keten van Australië stond onder druk en wilde de leiderschappositie herbevestigen. Hiervoor hebben we o.a gekeken naar de winkelbeleving en de prijsperceptie. Er is een klantenervaring gecreëerd waar de positionering van “the fresh food people” relevant en onderscheidend

0

Oilily

Image is everything   Oilily was mijn eerste werkgever. De perfecte start na mijn opleiding aan de kunstacademie in Rotterdam. Het is werk van lang geleden, maar ik heb hier veel geleerd en met veel plezier gewerkt. In die tijd was Oilily een internationale onderneming met 300

0

Jumbo Foodmarkt

Make it, take it, eat it   Met Foodmarkt hebben we een ongeëvenaarde food experience voor Jumbo gecreëerd (de nr. 2 supermarkt in Nederland). Een familiebedrijf met meer dan 650 winkels. Er is een nieuwe omgeving gecreëerd om tegemoet te komen aan de moderne behoeften van de

0

Vifit

Stopping power   Vifit is een drinkyoghurt voor het versterken van de natuurlijke weerstand. Een aangescherpte positionering vroeg om een nieuwe verpakking. Meer gericht op gezondheid en minder op ongecompliceerd genieten. Een restyling die benadrukt dat Vifit de 'baseline' in je hectische dagelijks leven is. Voel je

0

Stroop Koek & de Bakker

Vers is het lekkerst   De stroopwafel is een uniek Hollandse lekkernij die voor het eerst werd gemaakt in het begin van de negentiende eeuw in Gouda; toen ook wel bekend onder de naam de ‘Goudse wafel’. Samen met vrienden hebben we het merk ‘Stroop, Koek en

0

Verpakkingen

In de loop van mijn carrière bij VBAT heb ik voor veel grote merken hun verpakking mogen ontwerpen. Soms was er sprake van een nieuw product, in andere gevallen een restyling die beter aansloot bij een nieuwe marketing strategie. Verantwoordelijk voor concept en vormgeving. Ontwikkeld in

0

ABC Libanon

Parijs van het Oosten   Voor het premium warenhuis ABC in Libanon is een identiteit ontwikkeld passend bij de nieuwe strategie van de “nr 1 shopping & lifestyle destination of Lebanon”. Het bestaande logo is niet aangepast, maar vanuit de kernelementen van het merk zijn een verpakkingslijn,

0

Cakewalk

Power of creation   Cakewalk is een Nederlands merk met vrolijke mode voor meisjes van 9 maanden t/m 12 jaar. Het merk kenmerkt zich door fantastische kleuren, vrolijke dessins en originele details. Ter promotie van de collecties is er een brochure ontwikkeld van dik karton waardoor deze

0

Pizza Project

The fun factor   Een jonge en ambitieuze startup had een flexibele identiteit nodig die meegroeit met hun ontwikkeling. Van beginnend catering bedrijf naar iets wat in de toekomst uit kan groeien. Na een gezamenlijk  strategie- en positionerings- traject waar het fundament van het merk werd vastgelegd,

0