Pingwin

Easy to follow   Voor het online marketing bureau Pingwin is een identiteit ontwikkeld, waarbij er een andere invalshoek gevonden is dan de technische. De vaak moeilijke begrippen zijn voorzien van unieke illustraties om de website toegankelijk te maken. In combinatie met de heldere teksten en het blonde

0

Cakewalk

Power of creation   Cakewalk is een Nederlands merk met vrolijke mode voor meisjes van 9 maanden t/m 12 jaar. Het merk kenmerkt zich door fantastische kleuren, vrolijke dessins en originele details. Ter promotie van de collecties is er een brochure ontwikkeld van dik karton waardoor deze

0

Verpakkingen

In de loop van mijn carrière bij VBAT heb ik voor veel grote merken hun verpakking mogen ontwerpen. Soms was er sprake van een nieuw product, in andere gevallen een restyling die beter aansloot bij een nieuwe marketing strategie. Verantwoordelijk voor concept en vormgeving. Ontwikkeld in

0

Stroop Koek & de Bakker

Vers is het lekkerst   De stroopwafel is een uniek Hollandse lekkernij die voor het eerst werd gemaakt in het begin van de negentiende eeuw in Gouda; toen ook wel bekend onder de naam de ‘Goudse wafel’. Samen met vrienden hebben we het merk ‘Stroop, Koek en

0

Woolworth

Being a leader in Australia   De grootste supermarkt keten van Australië stond onder druk en wilde de leiderschappositie herbevestigen. Hiervoor hebben we o.a gekeken naar de winkelbeleving en de prijsperceptie. Er is een klantenervaring gecreëerd waar de positionering van “the fresh food people” relevant en onderscheidend

0

Oilily

Image is everything   Oilily was mijn eerste werkgever. De perfecte start na mijn opleiding aan de kunstacademie in Rotterdam. Het is werk van lang geleden, maar ik heb hier veel geleerd en met veel plezier gewerkt. In die tijd was Oilily een internationale onderneming met 300

0