Pizza Project

The fun factor

 

Een jonge en ambitieuze startup had een flexibele identiteit nodig die meegroeit met hun ontwikkeling. Van beginnend catering bedrijf naar iets wat in de toekomst uit kan groeien. Na een gezamenlijk  strategie- en positionerings- traject waar het fundament van het merk werd vastgelegd, is de identiteit ontwikkeld vanuit het idee “the fun project” waarin flexibiliteit en plezier centraal staan. Dit omdat elk project van het bedrijf anders is, en custome made wordt aangepast aan een nieuwe situatie. Verder hebben we met de identiteit de kleurrijke, sociale (warme & vriendelijke), vrolijke kant van de Italiaanse cultuur willen benadrukken. “A happy memory starts with a Pizza Project!” Check it out op www.pizzaproject.nl!

De illustraties van de relax panter, skating tomaat, vliegende buffel en deeg-zitzak zijn van Thirza Kok, www.studiovondst.nl

Fotografie is van Tanno Witkamp.

Ontwikkeld als zelfstandig ontwerper. Verantwoordelijk voor concept en vormgeving.

 

Klant

Pizza Project

Datum

Juni 2020

Category

Identiteit, Illustratie, Retail branding, Verpakking